ACASĂCE ESTE FUGYMDE CE SĂ NE ALEGI
Fugym Logo
CERE OFERTA

×

ACASĂ

CE ESTE FUGYM

DE CE SĂ NE ALEGI

CERE OFERTA

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

  1. Informații generale

    FUGYM SRL cu sediul în Galati, str. Portului, nr. 7 înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J17/1850/2023, având codul de identificare fiscală nr. 49210684, avem calitatea de operator de date cu caracter personal, fiind responsabili pentru procesarea datelor dumneavoastră cu caracter personal descrisa mai jos, în continuare „Operatorul”. 

    În sensul prezentei politici de confidențialitate, „date cu caracter personal”, „prelucrare”, „operator”, „persoana împuternicită” și „persoana vizata” au înțelesul definit în cuprinsul Legislației privind protecția datelor cu caracter personal.

    „Legislația privind protecția datelor cu caracter personal” se refera la Regulamentul general al UE privind protecția datelor 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului („GDPR” și colectiv „Legislația UE privind protecția datelor”) și orice legi privind protecția datelor care completează, modifică, înlocuiesc sau substituie GDPR.

    Securitatea datelor cu caracter personal este un factor important pentru Operator, de care ținem seama. Regulile de buna practică referitoare la prelucrarea și securitatea datelor cu caracter personal sunt revizuite periodic și conțin angajamentul nostru de a proteja confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor personale ale partenerilor noștri.

  2. Scopurile și temeiurile prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal

    Operatorul va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal colectate prin intermediul platformei FUGYM (în continuare „Platforma”) în scopul efectuării de demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea contractului între Operator și societatea pe care o reprezentați. De asemenea, în măsura în care agreați cu privire la Termenii și condițiile pentru comercializarea produselor societății pe care o reprezentați, în calitate de comerciant, prin intermediul Platformei, scopul prelucrării datelor cu caracter personal va fi reprezentat de executarea contractului dintre Operator și comerciant. 

    Astfel, temeiul prelucrării este reprezentat de art. 6 (1) (b) GDPR - prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.
  3. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

    Pentru îndeplinirea scopul menționat la punctul 2 de mai sus, Operatorul va prelucra următoarele date cu caracter personal: 

    • adresa de e-mail, numărul de telefon și datele cu caracter personal înscrise in cartea de identitate.

  4. Cine are acces la datele dumneavoastră cu caracter personal

    Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi accesate de către angajații Operatorului implicați în executarea contractului încheiat între Operator și societatea a cărui reprezentant sunteți.

    Angajații sunt instruiți și ținuți prin obligații contractuale să asigure prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu Legislația privind protecția datelor cu caracter personal.

  5. Perioada de retenție a datelor dumneavoastră cu caracter personal Operatorul va păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru perioada în care relațiile contractuale cu societatea al cărei reprezentant sunteți vor fi active, precum și pentru perioade mai îndelungate, în cazul în care legislația aplicabilă o impune.
  6. Drepturile dumneavoastră

    În considerarea calității dvs. de persoană vizată, beneficiați de următoarele drepturi:

    1. Dreptul de acces la datele prelucrate și la următoarele informații:

    • scopurile prelucrării; 

    • categoriile de date cu caracter personal vizate;

    • destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale; 

    • acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;

    • existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării; 

    • dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere; 

    • existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri,  precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru dvs.

    • garanțiile adecvate stabilite de operator în cazul transferului datelor personale către o țară terță sau o organizație internațională.

    1. Dreptul de a obține rectificarea și/sau completarea datelor personale, fără întârzieri nejustificate;

    2. Dreptul de a obține ștergerea datelor personale, fără întârzieri nejustificate, atunci când:

    • datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; 

    • vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea, atunci când pe acest consimțământ se întemeiază legalitatea prelucrării și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; 

    • vă opuneți prelucrării în temeiul existenței unui interes public, exercitării autorității publice cu care este învestit operatorul sau în temeiul urmăririi scopurilor legitime ale operatorului și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea sau vă opuneți prelucrării în scopuri de marketing direct; 

    • datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine operatorului  în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidența căruia se află Operatorul;

    în măsura în care nu este aplicabilă niciuna dintre excepțiile prevăzute de art. 17(3) din Regulament.

    1. Dreptul de a obține restricționarea prelucrării atunci când:

    • contestați exactitatea datelor, pentru o perioadă care permite operatorului să verifice exactitatea datelor; 

    • operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopurile prelucrării, dar dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; 

    • v-ați opus prelucrării în temeiul intereselor legitime ale operatorului, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor dvs.

    Cu excepția stocării, datele a căror prelucrare a fost restricționată pot fi prelucrate numai cu consimțământul dvs. pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau pentru protecția drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii sau al unui stat membru.

    În măsura în care ați obținut restricționarea prelucrării, vă vom informa înainte de ridicarea restricției de prelucrare.

    1. Dreptul de a obține notificarea destinatarilor privind rectificarea sau ștergerea datelor personale sau cu privire la restricționarea prelucrării, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate pentru operator.

    2. Dreptul la portabilitatea datelor 

    Aveți dreptul de a obține date personale prelucrate într-un mod structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat în scopul de a transmite aceste date altui operator, fără obstacole din partea operatorului, în cazurile prevăzute de art. 20 din Regulament.

    1. Dreptul la opoziție

    Aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația dvs. particulară, prelucrării în temeiul interesului public sau al interesului legitim al operatorului sau în scopuri de marketing direct, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor justificări, cu excepția prevăzute de art. 21 din Regulament.

    1. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, în afara excepțiilor prevăzute de art. 22 din Regulament.

    Dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) sau instanțelor de judecată din România.

  7. Persoane de contact si reclamații

    Pentru orice informații sau solicitări de exercitare a drepturilor dumneavoastră referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal,  ne puteți contacta la următoarea adresă de e-mail:

    Daca aveți o plângere sau o nelămurire cu privire la modul în care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm sa ne contactați și vom soluționa sau clarifica situația în cel mai scurt timp. De asemenea, aveți dreptul să depuneți o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Protecției Datelor cu Caracter Personal.

  8. Securitatea prelucrării

    Operatorul va asigura securitatea prelucrării datelor dvs. începând cu momentul conceperii acestora, prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate. 

    De asemenea, Operatorul vă va informa, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care o eventuală încălcare a securității datelor este susceptibilă să genereze un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dvs., cu excepția cazurilor indicate în art. 34 din GDPR.

    Mai mult, vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a asigura confidențialitatea și securitatea datelor dvs. cu caracter personal, chiar și atunci când le divulgăm către alte entități. 

  9. Actualizări și modificări

    Prezenta politică a fost redactată astăzi, 01.08.2024

    În măsura în care vor exista modificări substanțiale asupra elementelor din prezenta politică, vă vom informa în conformitate cu prevederile GDPR. 

©2024 Powered by
IVFuture
ContactTermeni și condițiiPolitică de cookiesPolitică de confidentialitate
Netopia Logo
Solutionarea online a litigiilor
ANPC